Wednesday, February 17, 2010

cerita lama

sabtu lepas aku kuar bersama member2 UiTM..
sebebarnye saje je sbb mmber aku yang bername Dayah turun KL dari kuantan..
so,disebabkan dah lame x jumpe,ku turutkan kan la..
kalo x,merajuk..haha

malam sebelum tu dayah da kasi mesej..die ckp,'ain,besok ko kene pegi jugak,aku ade bende nak kasi ko..kalo ko xpegi,mmg kecewa la aku..'gitu ayat die..huhu

bersama dayah..


memandangkan member kami pon keje kat mid valley,kami tros pegi kaco die bekerja..
tp die teramat la busy..huhu..sian amer..

ok cbe tgk dayah n zana(zana adelah adek aku ok!),
da mcm mmbe2 baye adek aku je kan??

nak tau x bende ape yang dayah janjikan??




taraaa!!ni die..
huhu..terharunye..

fifa,,sile jgan jeles ye...hahaha



papepon dayah,thnks byk2 tau.
best kuar ngan kuar ko wlaupon agk sekejap kan..(sbb ak dtg lmbat)
huhu


mlamnye plak,akak aku amek.
then die ajak pegi i-city..
acara snap2 pic lak..
mlas nak cite tgk je eh pic2 nye..
layan....
terase cam kat luar negare la plak..huhu
besama adekku,zana

alang














zana,seha n ain

1 comment:

.AQAMZ. said...

wah,
best nye awak kuar dgn kwn ye..
:)