Saturday, August 29, 2009

xde title!


okeh,lame suda x kasi update blog ni..
xde mase kot.blaja je..haha
tiap kali rase cam nak update je,da xtau mau cite psal pe..
adeh,pe la aku ni..


arini,kire 1st time la aku buke pose ngan fmily aku..
sbb sblom ni diperantauan.mkan nasik bungkus je..huhu
sedeh je
lagi2 ble dgr lagu datuk siti nurhaliza,airmata syawal..
aish,roomate aku tu je la keje nye.bru je bape hari kan..?adoi.
x ke haru jadinye..haha

so,esok adalah hari kemerdekaan negara Malaysia yang ke-52..
so,pe plan korang2??
aku cam taun2 sblomnye,xg smbut pon.
dok umah je..
baek kan??
haha
p/s;;selamat menyambut hari kmerdekaan ke-52.
dan juge(da tlmbat kot) slamat menyambut bulan pose..
hehe..salam.

4 comments:

Unknown said...

sy suke sume lagu raya dato' ct..semua ok..semua..hehe ;)

ain yoshiko said...

btol la chipsmore..
sme gak..semua..hehe

zaty said...

ainnn
amboihh sombong yeaa ngn aku..hehehe

ain yoshiko said...

po..
ne de smbong r..
ko yg smbong de la..
haha