Tuesday, February 22, 2011

Demam Pilihan Raya

aku baru je balik dari manifesto pilihan raye. perghh penat je pegi, sekali tak dapat pulak kupon. aishh dem betul. pilihan raye? ye! tahun ni umur aku dah genap untuk mengundi. tapi bukan pilihan raye tu yang aku maksudkan. sekarang nih 1 UiTM tengah hangat dok carik wakil MPP yang baru. pilihan raye yang ni la aku maksudkan.

macam2 janji dorang kalau dapat jadi MPP ni. ade yang suruh bina susur gajah la, macam2 la. aku pon bukan dengar sangat.hehe

21022011729

mereka berkempen.

wakil dari budak banking, 3 orang perempuan. tige2 tu budak kelas aku. mane satu harus aku pilih? jeng jeng jeng. undian adelah rahsie. hehe

21022011730

21022011725kecik

haaa yang ini pulak adelah sepupu aku. diba, muke anda ade di mane2 lah. eheh..

time manifesto tunggu die ni berucap. lame gile tunggu turn die. habis je die berucap, terus balik. sebab tak larat sangat. sebelum die berucap, ade gak sms die. soh die cakap dengan lantang dan kuat. tapi, perlahan jugak. tapi takpe lah, sejujurnye, anda berani. tahniah2!.. malangnye, aku tak boleh nak undi die. sebabnye kami adelah dari fakulti yang berbeza.

besok adelah hari penentuan. mereka2 akan diundi oleh pelajar2 fakulti masing2. keputusan pon besok kot.

psstt : sebelum tidur, kene berangan jap nak undi sape. hehe bye!

4 comments:

adibah said...

hahah..terima kasih la sbb menunggu ye..sore i ni kn mmg nye slow.gune mike pn cm xgne je kn...bile pk bley mcm hape je..hahahah

ain yoshiko said...

haha.. xpe2 sekurang-kurangnye ko berani.

JAI said...

Wahhh..wah..abang jai nak buat undi pos buleh tak..hehe..Gud Luk buat Dibah..Sepatut ain letak tajuk Pilihan Raya Kerdau ker..tapi isi lain. Teknik main SEO..hehe

ain yoshiko said...

abg jai: diba dah xde luck dah. hehe..