Wednesday, May 4, 2011

habis exam! kahwin!


entry ini sepatutnye dipublish kan sehari selepasnye paper last final haritu. tapi aku malas nak update. lebih mementingkan layan movie berbanding update blog ketika itu. heee..

lepas study gile2 selame hampir 2 miggu, actually 4 bulan (nampak beno study last minit), maka tamat la sem kali ni pade 28 april. hari last haritu, 2 paper sekali gus. gile tak gile jugak la sekejap. tapi nasib la boleh je jawab. jawab je la boleh. betul tak betul, nasib.


meraikan paper last, kami bermandi hujan. seyes macam budak2 gile. sebenarnye, kami tak dapat nak elak hujan tu disebabkan memang takde bumbung. jadinye, terpakse lah redah jugak. seronok,ok!

1 May haritu, 2 orang kawan lame aku dah pon mendirikan rumahtangga. alhamdulillah. seronok sangat bile dapat tahu. ramai jugak kawan2 yang dah kawen pade umur yang mude.

yela, kami sekarang baru berumur 21 tahun. kalau aku, tak pandai lagi bab2 kawen ni. roomate aku cakap perangai aku macam kanak2 walaupon kalau nak ikutkan dalam bilik, aku yang paling matang dari segi umur. hehe

moge2 kawan2ku yang sudah kawen, dapat menjalankan tanggungjawab sebagai seorang isteri dengan jayenye, moge kekal dunie dan akhirat. amin..

hari ahad tu, aku dapat la pegi due2 kenduri tu. untuk pertame kalinye. sebelum ni, busy sangat dengan kelas n exam, tak dapat la pegi kawan2 lain kawen. tapi kan, malangnye mase pegi kedue2 kenduri, aku tak snap pic dengan pengantin pon pakai camera enset aku. sengal jugak rasenye. makenye, pinjam kejap la pic mereka2 yang telah di tag. hehe



ni fazarina. dah macam juliana banos dah bile dimekapkan.

nabilah.

persamaan antara kedue2 kawan aku ni, due2 ni dulu,kasar. memang tak nampak sangat la kelembutan mereka. tuptup, dah kawen. terkezut i.. setahu aku, due2 ni memang dah bercinte dengan laki masing2 sejak dari sekolah lagi. bagus lah macam tu. dah lame kenal.

aku doakan mereka2 kekal sehingga akhir hayat.

pssttt, bile pulak nak turn aku nih? hehe

dah 5 hari duduk rumah, tak tau dah nak buat ape. aishh..

6 comments:

hatina said...

turn ain bile pulak nk kawin?heheh jgn lupe jmput akak nnti huhuhu...akak jugak lah yg x abis exam lg huhuhu....selamat brcuti ain...=)

ain yoshiko said...

insyaallah akan datang. tapi kene akak dulu kawen, pastu nanti ain menyusul. hehe..
takpe kak ain cuti dulu. tapi nanti akak cuti pnjang. bestnyee..

HaNa Hani said...

amboi..xsabo tggu turn plak
hehe
^_^

ain yoshiko said...

@hana: sape yang taknak kawen.
haha

NNisa said...

moh le kite kawin.
muahahahah! :)

ain yoshiko said...

@NNisa... eh, nisa je la kawen dulu.calon xde nih. hehe..