Tuesday, November 16, 2010

Mimpi disiang hari

salam semua.
semalam aku termimpi artis luar negara.bukan sorang tau.
tapi 2 orang. HAHA
kelakar la pl
ak,kan?


Maher Zain

ok, aku mimpi konon nye Maher Zain ni ade buat
persembahan, kirenye konsert la kot.
dan aku 1 family dapat seat depan. bagus bukan? HAHA gile betul.
padahal konsert Maher Zain dah lepas la.
1 family? tu yang tak tahan.maybe sebab 1 family aku minat kat si Maher Zain. hehe


Bruno Mars

ok, mamat ni pulak? Bruno Mars, yang femes dengan lagu billionaire die tu.
time mule2 dengar lagu billonaire, ingat Jason Mraz. ade ala2 gitu.
lagu yang selalu sangat aku nak dengar ulang2 banyak kali ialah just the way you are. best lah!

ok,tu je lah mimpi aku. jeles tak 2 artis terus serbu mimpi i? ahaks.. poyo ok!


*psstt: membe aku ade tanya muke Bruno Mars ni ade tak macam muke Ida Nerina?? hei, muke Bruno Mars ni lagi cun,ok! HAHA...


2 comments:

azma izatul said...

haha...tido baca doa la wei....

ain yoshiko said...

haha ngantok sgt time tu.tdo je..hehe